تعقیب قاچاقچیان مواد مخدر در محور اسفندقه – رابر شهرستان جیرفت

[ad_1]

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۳۴۸ کیلو حشیش در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان جیرفت خبر داد.

سردار “عبدالرضا ناظری” اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از جنوب کرمان به استان های مرکزی کشور مطلع و موضوع را به پلیس شهرستان جیرفت گزارش دادند.

وی افزود: تیم های عملیاتی پلیس در شهرستان جیرفت، شب گذشته محور ” اسفندقه- رابر” را تحت کنترل خود قرار دادند و با مشاهده خودروی پژو پارس قاچاقچیان به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: راننده و سرنشینان خودرو بدون توجه به ایست پلیس  با افزایش سرعت وارد مسیر کوهستانی منطقه شدند و پس از طی کردن مسافتی کوتاه و پنهان کردن محموله مواد مخدر بین بوته در چندین نقطه، با خودروی خود از محل متواری شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار “ناظری” با اشاره به اینکه در پاکسازی از منطقه ۳۴۸کیلو حشیش کشف شد، خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای علمی و پزشکی

مطلب پیشنهادی

آدم ربایی 5 میلیاردی در بلوار مرزداران

[ad_1] معاون مبارزه با جرم و جنایت پلیس راهور تهران از دستگیری سه نفر که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *