تقویت زیرساخت‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین لرستان

[ad_1]

ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین لرستان، گفت: تقویت زیرساخت‌های اجتماعی در این مناطق با نوسازی منازل، سنددار شدن املاک و افزایش سرانه سبز محقق می‌شود.

بهرام ستاری، در جریان بازدید از مناطق حاشیه‌نشین منطقه پشت‌بازار خرم‌آباد، اظهار کرد: برای تقویت زیرساخت‌های اجتماعی، مناطق آسیب‌پذیر خرم‌آباد در اولویت قرار گرفته و نقاط قوت و ضعف بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه پشت بازار خرم‌آباد از مناطق قدیمی است، افزود: بافت منطقه پشت بازار فرسوده است و عمده صاحبان منازل سند مالکیت ندارند و این عوامل سبب شده تا بافت این منطقه به سمت حاشیه‌نشینی سوق داده شود.

ستاری با تأکید بر اینکه با هماهنگی مدیران زیرساخت‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین لرستان تقویت می‌شود، ادامه داد: با همکاری بنیاد مسکن، ساختمان‌های فرسوده تخریب و تسهیلات ساخت‌های خودمالکی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نداشتن سند را دیگر مشکل مناطق حاشیه‌نشین لرستان و منطقه پشت بازار دانست و گفت: برای سنددار شدن املاک مناطق حاشیه‌نشین با همکاری ثبت اسناد اسناد مالکیت آنان بروزرسانی می‌شود و شهرداری هم پارک‌ها و سرانه فضای سبز را ساماندهی کند.

وی داشتن چشم‌انداز زیبا را از نقاط قوت منطقه پشت بازار دانست و گفت: این منطقه می‌تواند مورد توسعه قرار گیرد که در این راستا پروژه بام خاطره‌ها استارت زده شده است و در صورت بهره‌برداری، بافت مخروبه این منطقه را به یک نقطه گردشگری تبدیل می‌کند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای علمی و پزشکی

مطلب پیشنهادی

آدم ربایی 5 میلیاردی در بلوار مرزداران

[ad_1] معاون مبارزه با جرم و جنایت پلیس راهور تهران از دستگیری سه نفر که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *