خرید و قیمت ترازوی خانگی کمری

بهترین مدلهای ترازوی خانگی کمری با قیمت روز و خرید اینترنتی – آریافیت

ترازوی خانگی کمری این کار به کمک دکمهای که پشت ترازو قرار دارد انجام میشود. BIA بی خطر ترازوی خانگی کمری بوده و عملی که ترازوی هوشمند ورژن 2 شیائومی انجام میدهد، ارسال جریان الکتریکی ناچیزی به بدن بوده و جریان از خون و ماهیچه سریعتر از چربی و استخوان عبور میکند. این ترازو با اتصال بلوتوث به گوشی  رترازوی خانگی کمری هوشمند یا تبلت که لازم است از اندروید 4.4 و iOS 8 به بالا پشتیبانی شود، علاوه بر وزن آنالیز BIA (شاخص توده بدنی) را هم نمایش میدهد. شاخص تودهی بدنی تناسب وزن شخص با قد او را نشان میدهد و معیاری علمی برای چاقی و لاغری است.

این محصول لایکا برای کسانی که میخواهند تغییرات ترازوی خانگی کمری وزن خود را دنبال کنند، بسیار مناسب است. علاوه بر این، ذخیره وزن 16 نفر به طور همزمان و نمودار تغییرات وزن به صورت هفتگی و ماهانه از جمله ویژگیهایی است که در نسخه قبل نیز قابل مشاهده بود. دقت اندازهگیری ترازو 100 گرم است و این یعنی تغییرات وزن شخص اگر کمتر از 100 گرم باشد قابلتشخیص نیست. همچنین توجه داشته باشید که علی رغم پیچیدگی های طراحی ترازوی شیشه ای دیجیتال، ترازوی خانگی کمری استفاده از آنها بسیار ساده است و به مداخله شما کمتر نیاز دارند و به راحتی کالیبره می شوند.

قبل از اندازهگیری این شاخص باید قد را به ترازو داد تا پس از اندازهگیری وزن بتواند BMI را محاسبه کند. از این ترازو تنها برای سنجش وزن استفاده نمیشود؛ بلکه با کمک آن میتوان آیتمهایی مانند توده چربی، استخوانی، ع ترازوی خانگی کمری ضلانی و مصرف کالری روزانه را نیز در طول روز اندازه گرفت. ازآنجاییکه BMI تنها یک عدد است چندان قابلفهم نیست. شرکت آلمانی بوش از دیگر شرکتهای رقیب کشور خود عقب نمانده است و علاوه بر تولید لوازم خانگی با کیفیت به ساخت ترازوهای وزن کشی رو آورده است. برای خرید بهترین ترازوی وزن کشی و یا به طور کلی ترازوی دیجیتال باید نکاتی را رعایت کنیم.

این ترازو امکان وزن کشی با دقت ۱۰۰ گرم را فراهم ترازوی خانگی کمری نموده و گزینهای مناسب برای استفاده در منزل، باشگاههای ورزشی و … ترازو دیجیتال «متئو» (Matheo) مدل «PS 501» دارای قابلیت محاسبهی شاخص تودهی بدنی (BMI) بوده و ظاهری زیبا و مدرنی دارد. 8 کاربر مختلف میتوانند اطلاعات بدنی خود را ذخیره کنند تا در دفعات بعدی ا ترازوی خانگی کمری حتیاجی به واردکردن مجدد این اطلاعات نباشد. تفاوت این ترازو از شیائومی با سریهای گذشته آن، داشتن فناوری آنالیز BIA است که اندازههای تودههای بدن را برآورد کرده و با اندازهگیری مقدار عضلات، آب، وزن استخوان، چربی و شاخص توده بدنی میتواند ترازویی ترازوی خانگی کمری عالی برای افرادی باشد گه پیگیر تناسب اندام خود هستند.

مطلب پیشنهادی

راهنمایی کامل برای مشاوره کامل وکیل آنلاین طلاق به صورت شبانه روزی و چت به صورت تضمینی

راهنمایی کامل برای مشاوره کامل وکیل آنلاین طلاق به صورت شبانه روزی و چت به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *