سئو وردپرس چیست؟ (26)

سئو وردپرس چیست؟
سئو چیست, سئو تکنیکال چیست, سئو داخلی چیست, سئوی سایت

در کنار نام وب سایتهایی که از AMP استفاده میکنند این عبارت نشان داده میشود و اطلاعات و محتوای این وب سایتها در کسری از ثانیه به کاربر نشان داده میشود. برای مثال ببینید که بخش سفارش تولید محتوای متنی در سایت 1محتوا ذیل دستهای به نام سفارش محتوا که در url با عنوان order مشخص شده، قرار دارد. اما در ابتدا باید بدانید که از بین دو محتوای یکسان، کدامیک را منتشرنشده کنید. بسته به تعداد رنگهای آن کلاه، سایزهای مختلف و هر تفاوت جزئی دیگری که در محصولات مشابه شما وجود دارد، میتوان از URLهای کنونیکال مجزا استفاده کرد تا گوگل محتواهای مشابه شما را کپی یا تکراری تشخیص ندهد. مبنای حرفشان هم این است که بعد از پیاده سازی الگوریتم Mobile First Index و در دورهی تسلط بیچونوچرای تلفنهای همراه که بیشتر آدمها از موبایل برای جستوجو استفاده میکنند، نقشه سایت دیگر کارایی قبل را ندارد. پس اگر کسی اتفاقی آن را پیدا هم نکردید می توانید به یک.

3. هزینه رسیدن به نتیجه دلخواه شما استمرار در نکات بیان شده است: برای اینکه بتوانید به نتایج دلخواه خود در هر زمینهای دست پیدا کنید، لازم است تا هزینه آن را بپردازید. هر بار که کاربر وارد سایت شما شده و ظرف تنها چند ثانیه مجدد به صفحه نتایج گوگل بازگردد، برای سئو شما اثر منفی خواهد داشت. بهبود سرعت اینترنت تلفن های همراه و فراگیر شدن تبلت، گوشی هوشمند و دیگر تکنولوژی های اینترنت همراه باعث شده است که وبسایت ها ملزم شوند در هر وسیله ای نمایش واضح و شفافی به کاربران ارائه دهند. استفاده از لینک های داخلی در صفحات سایت میتواند شانس دیده شدن دیگر مطالب را برای کاربران به وجود اورد. استفاده از روشهای مثل اسکما به شما کمک میکند که تا حد قابل قبولی دادههای خود را ساختارمند کنید. 2. ابزارهای پپدا کردن بهترین کلمات کلیدی: این نوع از ابزار سئو آپسئو به شما برای پیدا کردن انتخاب بهترین کلمه کلیدی کمک می کند. سئو صرفاً شامل پیدا کردن یک کلمه کلیدی و پر کردن آن در همه جای سایت نیست. اگر یک عکس بارگذاری نشود، Alt Text آن تصویر به جای آن عکس نمایش داده میشود و تنها تصاویری در قسمت نتایج تصویری گوگل (Images) نشان داده می شوند که Alt text داشته باشند.

نتایج این الگوریتم تأثیر مستقیمی روی نتایج جستوجوهای گوگل خواهد داشت. در موتورهای جستجو مثل گوگل الگوریتم هایی وجود دارند که اطلاعات سایت ها را بر اساس دسته بندی موضوعی و نمره هایی که بر هر صفحه داده اند طبقه بندی کرده اند. دقیقاً کار شما در سئو اینه که مطمئن بشید موتور جستجو سایت شما رو میبینه و اونو به عنوان یک سایت مرتبط، معتبر و ارزشمند (همون سه پارامتر اصلی ارزیابی الگوریتم که بالا توضیح دادیم) میشناسه. تفاوت اصلی بین سئو و تبلیغات در گوگل در این است که سئوی ارگانیک در طول زمان رشد می کند ولی تبلیغات در گوگل به شرکت ها پیشنهاد می دهد که در صفحه اول یک جایگاه تبلیغی داشته باشند. اما اگر دو صفحه داشتیم که محتواهایی نسبتاً مشابه با اندکی تفاوت داشتند چه؟ چون استفاده نکردن از این قابلیت باعث میشود تا گوگل در محتواهای مشابه شما تکرار و تداخل ببیند و آنها را از چشم مخاطب دور کند. سایت وردپرسی شما به صورت پیش فرض، از کلمات بی معنا برای انتخاب آدرس هر صفحه استفاده میکند که این موضوع میتواند علاوه بر کاهش تجربه کاربری، باعث کاهش سئو سایت شود.

در دوران تسلط بیچونوچرای دستگاههای همراه، دیگر نیازی به تکرار هربارهی این موضوع نیست که سایت شما باید باید باید باید برای استفاده در گوشیهای همراه بهینه باشد. این موضوع به ویژه برای فروشگاههای اینترنتی بسیار اهمیت دارد. این وبسایت بیش از ۷۰ نفر تحلیلگر و کارمند فنی را در ختیار دارد. اگر بتوانید ساختارهای فنی سایت خود را ارتقا دهید به خزنده های گوگل کمک می کنید تا سایت شما را بهتر بفهمند و این بدون شک روی رتبه شما در صفحه نتایج تاثیرگذار خواهد بود. چطور در صدر نتایج گوگل قرار بگیریم؟ در واقع هدف گوگل این است که بهترین و نزدیکترین نتایج را درنتیجه سرچ به کاربران نشان دهد. حالا که در زمینه سئو داخلی مهارت پیدا کردید، به یکی دیگر از جنبههای مهم سئو یعنی بهینه سازی محتوا میپردازیم. ابزار GSC Inspect وبمستر به شما کمک میکند که این صفحات را شناسایی کنیدتا بتوانید علت را پیدا کنید. Th is article was w ritten ​with the he​lp of GSA C ontent Gen er ator D​emov ersion!

مطلب پیشنهادی

راهنمایی کامل برای مشاوره کامل وکیل آنلاین طلاق به صورت شبانه روزی و چت به صورت تضمینی

راهنمایی کامل برای مشاوره کامل وکیل آنلاین طلاق به صورت شبانه روزی و چت به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *