بررسی انواع کاندوم های خاردار و مقایسه آن ها

چالش های پیش رو در رابطه جنسی 

یکی از ارکان اصلی در روابط زناشویی، ارضا شدن بانوان یا همان ارگاسم است. این موضوع که خود نشانه ای برداشتن یک رابطه قدرتمند و کامل است میتواند برای بسیاری از مردان غیر قابل دسترس باشد.

 

تماشای ارگاسم بانوان در کنار رضایت آن ها از روابط زناشویی خود گام بسیار بزرگی بر داشتن یک رابطه عاطفی قدرتمند تر خواهد بود. از این رو همیشه تلاش شده است تا با آموزش های صحیح و کاربردی مردان را در خصوص این موضوع آماده تر کرد. اما با این اوصاف هنوز کسانی هستند که تمایلی به یاد گیری نداشته و صرفا به دنبال اتمام رابطه خود از طریق دخول هستند.

 

از این رو شرکت های تولید کننده محصولات زناشویی به دنبال راه کاری برای حل این مشکل بوده اند. کاندوم خاردار حاصل این تلاش ها است که در ابعاد و اشکال مختلف تولید می شوند.

 

انواع کاندوم های خاردار,انواع کاندوم های خاردار و مقایسه ی آن ها,بررسی انواع کاندوم های خاردار

بررسی انواع کاندوم های خاردار و مقایسه آن ها

 

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشت این است که انواع کاندوم خاردار با توجه به کاربردی که دارند، در روابط مختلف و برای افراد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. مردانی که شرکای آن ها اولین تجربیات خود از رابطه های جنسی را پشت سر میگذارند، از محصولات متفاوت تری نسبت باید بهره مند شوند نسبت به مردانی که شرکای آن ها در روابط جنسی دارای تجربه بیشتری هستند و یا چندین زایمان را تجربه کرده اند.

 

از سوی دیگر این نکته لازم به توضیح است که خار های موجود بر روی این محصولات دیواره های واژن بانوان را تحریک کرده و می تواند علاوه بر لذت فراوان، خطرناک نیز باشد. از این رو پیش از استفاده از این محصولات حتما از سلامت جنسی و جسمی شریک خود مطلع شده و در خصوص استفاده از این محصولات با او مشورت کنید.

 

معرفی انواع کاندوم های خاردار

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشت، انواع کاندوم های خاردار است. همانطور که گفته شد این محصولات در اشکال بسیار متفاوت و جابی تولید می شوند که در ادامه به بررسی برخی از آن ها پرداخته خواهد شد.

 

کاندوم های  خاردار معمولی,کاندوم های سیلیکونی,آشنایی با انواع کاندوم

معرفی انواع کاندوم

 

کاندوم فضایی

یکی از معروف ترین نمونه های کاندوم خاردرشت در میان مردان و زنان، کاندوم های فضایی هستند. معروف ترین برندی که به تولید این محصولات می پردازد، یعنی ایکس دریم، همواره در تلاش بوده است تا محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی تولید و عرضه دارد.

 

این کاندوم های فضایی که در نمونه های مختلف تولید می شوند گاه با جایگیری خارها و شیار های درشت در نوک و قسمت کلاهک کاندوم و گاه با جایگیری در قسمت شافت یا بدنه کاندوم تولید می شوند.

 

به طور کلی این خار های درشت موجب تحریک بیشتر نواحی داخلی واژن بانوان شده و لذت رابطه جنسی را برای آن ها دو چندان خواهد کرد.

 

کاندوم های خاردرشت

یکی دیگر از محصولات تولید شده را می توان این کاندوم ها داسنت. شرکت ناچ کدکس و کاپوت به عنوان پیشگامان تولید محصولات زناشویی به ویژه انواع کاندوم، همواره به دنبال تولید محصولاتی متناسب با نیاز های افراد بوده اند. از این رو این شرکت ها تولید انواع کاندوم خاردرشت را در دستور کار خود قرار داده و به دنبال آن نیاز های بسیاری از افراد را برطرف کرده اند.

 

این محصولات عمدتا با داشتن خارهای درشت و شیار هایی متناسب با ارگونومی اندام های تناسلی روانه بازار های مصرفی شده اند.

 

کاندوم های خاردار معمولی 

نام کاندوم های خاردار ساده در میان بسیاری از محصولات زناشویی به خوبی مشخص است. تقریبا تمامی شرکت های فعال در حوزه زناشویی، در بسیاری از محصولات خود، خارهای ریز و منظمی را جای داده اند. این محصولات به صورت کلی همراه با ژل های روان کننده و همچنین دیگر ویژگی ها تولید و روانه بازار های مصرفی خواهند شد.

 

انواع کاندوم های خاردار و مقایسه ی آن ها,بررسی انواع کاندوم های خاردار,معرفی انواع کاندوم های خاردار

انواع کاندوم خاردار

 

کاندوم های سیلیکونی

این محصولات که به عنوان یکی از کاربردی ترین محصولات زناشویی در میان بانوان با سنین بالاتر و یا بانوانی که چندین زایمان را پشت سر گذاشته اند شناخته می شود. این محصولات به طور کلی دارای ضخامت بیشتری نسبت به کاندوم های معمولی بوده و یک بار مصرف نیستند.

 

به این معنا که می توان این محصولات را پس از هر بار استفاده شست و دوباره مورد استفاده قرار داد. شاید مهم ترین ویژگی این محصولات، وجود خارها و دندانه های بزرگتری نسبت به سایر محصولات زناشویی خواهد بود.

 

این خار ها با حرکت بر روی دیواره واژن و همچنین حرکت بر روی نقاط حساس بانوان سبب تحریک دوچندان آن ها شده و تمایل آن ها به ارگاسم را بیشتر کرده و سرعت رسیدن به اوج لذت جنسی را بالاتر خواهند برد.

 

اما به طور کلی، باید به این نکته توجه داشت که کاندوم های سیلیکونی که دارای خار های بسیار ضخیم و درشتی هستند، به عنوان یک ابزار برای ارگاسم سریع تر مورد استفاده قرار میگیرند. اما، این محصولات را به هیچ عنوان نباید برای بانوانی مورد استفاده قرار گیرد که در حال تجربه اولین رابطه های جنسی خود هستند. چرا که در این بانوان ماهیچه های واژن دارای قدرت و همچنین ضخامت بیشتری هستند. همچنین این ماهیچه ها به خوبی منقبض و منبسط شده و می توانند قطر واژن را با اندام تناسلی هماهنگ کنند.

 

از این رو اگر از محصولاتی با خار های نا متعارف و بیش از حد توان درشت استفاده شود، به عنوان رنده عمل کرده و به بافت ماهیجه های واژن آسیب های جدی وارد خواهد کرد. این آسیب ها علاوه بر ایجاد درد، زخم و عفونت های معمول می تواند با آسیب های روحی همراه بوده و موجب شود تا بانوان از برقراری دوباره رابطه جنسی خود داری کنند. 

منبع : sepitashop

مطلب پیشنهادی

سندرم دون ژوان یا دون خوان چیست؟ علائم، علل و درمان

مجموعه: دانستنیهای جنسی دون ژوان یعنی چه   دون ژوان کیست و چه ویژگی هایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *