محبوب ترین کاندوم های فضایی 2022

کاربردهای کاندوم فضایی

یکی از مهم ترین نیاز های بانوان در طول رابطه های جنسی، تجربه ارگاسم است. این موضوع نه تنها برای بانوان، بلکه برای مردان نیز موثر خواهد بود. چرا که تقریبا تمامی مردان با تماشای ارگاسم بانوان، لذت چندانی از روابط جنسی خود خواهند برد. احساس کامل بودن، قدرت و توانایی بالا در روابط جنسی حاصل تجربه ارگاسم بانوان است. به همین منظور مردان همیشه به دنبال استفاده از روش هایی بوده اند که این مهم را برای خود و شریک جنسیشان رقم بزنند.

 

یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد ارگاسم در بانوان، تحریک نقاط حساس داخلی واژن به طور همزمان است. اما این مسئله بسیار دشوار خواهد بود.

 

حاصل تلاش شرکت های تولید کننده محصولات زناشویی، طراحی و ساخت انواع کاندوم خاردار با خار هایی جذاب با چیدمان متفاوت بوده است. برخی دیگر از این شرکت ها با ابتکارات خود، اقدام به تولید محصولاتی کرده اند که با نام کاندوم فضایی در بازار شناخته می شوند. این محصولات با طراحی متفاوت و منحصر به فرد خود کمک می کنند تا تحریک نقاط حساس واژن باوان با سرعت بالاتری شکل گرفته و روند رسیدن به ارگاسم را ساه تر کند. 

 

باید به این نکته توجه داشت که استفاده از این محصولات برای بانوانی که اولین رابطه های خود تجربه می کنند خطرناک بوده و بهتر است برای بانوان دارای تجربه در رابطه جنسی و یا بانوانی که چندین زایمان را پشت سر گذاشته اند استفاده شود. 

 

 

محبوب ترین کاندوم های فضایی 2022,کاندوم های فضایی 2022

محبوب ترین کاندوم های فضایی 2022

 

کاندوم اره ماهی ایکس دریم

کاندوم اره ماهی ایکس دریم یک محصول بسیار بی نظیر است که در دسته کاندوم های فضایی و خاردار عرضه شده است. این محصول با ویژگی های بسیار متعدد و بی نظیر خود توانسته است جایگاه ویژه ای در میان افرادی که به دنبال تنوع در رابطه های جنسی خود از آن خود کند.

 

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول را باید وجود خار های درشت در نوک و ابتدای کلاهک آن اشاره کرد. این ویژگی برای بانوانی که در رابطه های جنسی خود تحریک نمی شوند بسیار موثر بوده و سبب تحریک ناحیه های حساس به ویژه کلیتوریس در هنگام رابطه های جنسی می شود.

 

از دیگر ویژگی های بسیار مهم این محصول باید به جنس لاتکس صددرصد طبیعی آن اشاره کرد که مانع بسیار خوبی در برابر خارش، حساسیت و بسیاری از بیماری ها و تورم های پوستی و واژن است. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم این محصول را باید وجود مخزن ذخیره اسپرم دانست. این مخزن ذخیره آغشته شده به ماده اسپرم کش یک عامل بسیار موثر در برابر بارداری های ناخواسته بوده و موجب کنترل در رابطه های جنسی می شود. کاندوم اره ماهی ایکس دریم مانند سایر محصولات این برند آغشته شده به مواد تاخیری بنزوکائین بوده و از مواد روان کننده نیز بهره می برد.

 

از این محصول برای بانوانی که اولین رابطه های جنسی خود را تجربه می کنند توصیه نمی شود و بهتر است که این محصول را برای بانوانی مورد استفاه قرار داد که در رابطه های جنسی دارای تجربه هستند و یا چندین زایمان را تجربه کرده اند. خار ها و برامدگی های این محصول به عنوان یک عامل اصلی در تحریک بانوان خواهد بود.

 

کاندوم چرخشی ایکس دریم

کاندوم چرخشی ایکس دریم یک محصول بسیار بی نظیر و مناسب برای افرادی است که در دسته کاندوم های فضایی و خاردار عرضه شده است. یکی از مهمترین ویژگی های این محصول را باید وجود خار های درشت و نرم از نوک تا بدنه محصول و به صورت چرخشی آن اشاره کرد.

 

این ویژگی برای بانوانی که در رابطه های جنسی خود تحریک نمی شوند بسیار موثر بوده و سبب تحریک ناحیه های حساس به ویژه کلیتوریس در هنگام رابطه های جنسی می شود.

از دیگر ویژگی های بسیار مهم این محصول باید به جنس لاتکس صددرصد طبیعی آن اشاره کرد که مانع بسیار خوبی در برابر خارش، حساسیت و بسیاری از بیماری ها و تورم های پوستی و واژن است.

 

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم این محصول را باید وجود مخزن ذخیره اسپرم دانست. این مخزن ذخیره آغشته شده به ماده اسپرم کش یک عامل بسیار موثر در برابر بارداری های ناخواسته بوده و موجب کنترل در رابطه های جنسی می شود. کاندوم چرخشی ایکس دریم مانند سایر محصولات این برند آغشته شده به مواد تاخیری بنزوکائین بوده و از مواد روان کننده نیز بهره می برد.

 

کاندوم فضایی دکمه دار ایکس دریم

یکی از جدیدترین نسل های محصولات زناشویی را می توان کاندوم های فضایی دانست که با داشتن خار ،شیار یا دکمه های برجسته تر به کاندوم های طلائی معروف شده اند. کاندوم فضایی دکمه دار مدل با داشتن برجستی های بزرگ در قسمت کلاهک و شافت باعث تحریک بیشتر نقاط حساس بانوان به ویژه تحریک نقطه جس اسپات می شود.

 

این محصول ویژه، دارای ۳ عدد خار نیزه مانند است. ابتدای این محصول برجستگی های دکمه ای شکل داشته و بعد از آن خارهای بزرگی دیده می شود ،این نوع خار ها با ویژگی های متفاوت با یکدیگر این امکان را فراهم می کند تا تمام نقاط حساس در واژن بانوان تحریک شده و یک لذت رویایی را برای آنها فراهم کند.

 

کاربردهای کاندوم فضایی,انواع کاندوم, کاندوم های فضایی

انواع کاندوم های فضایی

 

کاندوم ایکس دریم به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای کاندوم موجود در بازار ایران می باشد. این محصول با توجه به کیفیت خوب و قیمت مناسب توانسته طرفداران خاص خود را داشته باشد. کاندوم فضایی دکمه دار محصولی برای بانوان سرد مزاج و دیر ارگاسم است. همچنین کمک می کند تا زمان ارگاسم به شدت کاهش پیدا کند و دو طرف از رابطه زناشویی لذت ببرند.

 

کاندوم فضایی دکمه دار، به دلیل دارا بودن دکمه های بسیار برجسته و نرم از جنس لاتکس صد درصد طبیعی برای یک رابطه جنسی حرفه ای بین طرفین توصیه می شود. 

این کاندوم در هر بار حرکت در داخل واژن، اصطحکاک و ضربه ی لذت بخشی را برای زوجه ایجاد می کند که این به لحاظ روانی نیز در مرد بسیار لذت بخش خواهد بود.

 

کاندوم فضایی شمشیری ایکس دریم

این محصول به دلیل وجود خار های متفاوت با سایر رقبای خود ، یک اصطحکاک و ضربه ی خاص پس از هربار حرکت در واژن را ایجاد میکند. نکته ای که در خصوص استفاده از این محصول بسیار حائض اهیمت است را می توان این موضوع دانست که از آن برای بانوانی که اولین رابطه جنسیشان را تجربه می کنند، بسیار دردآور است و پیشنهاد می شود از این محصول برای بانوانی که دارای تجربه های جنسی هستند استفاده شود.

 

برای بانوانی که اولین رابطه های جنسی خود را تجربه میکنند استفاده از کاندوم طوقی با خارهای نرم تر و کوچکتر توصیه می شود تا از ایجاد احساس درد پیش آمد های روانی آن جلوگیری شود. کاندوم فضایی شمشیری ایکس دریم با خارهای بزرگ خود در ابتدای کاندوم و تحریک اندام جنسی بانوان، لذت جنسی را برای بانوان، دوچندان کند.

 

این محصول دارای خارهای درشت از جنس لاتکس نرم بر روی بدنه و کلاهک  می باشد. اندازه ی خارهای بدنه آن در حدود ۱cm و خارهای روی کلاهک کمی بیش از ۱cm می باشند. این خارها نرم بوده و برای تحریک ناحیه کولیتوریس و نقطه ی جی بسیار موثر می باشند.

 

کاندوم فضایی طوقی ایکس دریم

همانطور که گفته شد هدف اصلی از نوع طراحی این محصولات افزایش تحریک در بانوان است. در بدنه و نوک این کاندوم نیز خار های درشت و نیزه مانندی تعبیه شده اند که به هنگام تحرک آلت در واژن می توانند با ایجاد اصطکاک و تحریک نقطه ی جی، لذت بانوان را چند برابر کرده و تحربه ای بی نظیر را برایشان رقم بزنند. در نتیجه به کسانی که رضایت بانوان در رابطه برایشان حائز اهمیت است، پیشنهاد می شود که این محصول را از دست ندهند.

 

کاندوم فضایی طوقی ایکس دریم با بهره گیری از لاتکس چرب و شفاف تولید شده است، همین مسئله موجب روان سازی دخول و تحرک در حین آمیزش شده و درد های بانوان را کاهش می دهد. از این رو در جلب رضایت بانوان و ایجاد لذت در عین پیشگیری از درد رابطه ، موثر عمل می کند.

 

یکی از مسائل مهم در هنگام استفاده از کاندوم ها، پیشگیری از بیماری های مقاربتی و بارداری های ناخواسته است. این محصول با بهره گیری از مخزن ذخیره اسپرم ، می تواند نگرانی های این گونه را برطرف ساخته و احساس امنیت را در رابطه جنسی به شما و شریکتان هدیه دهد. برای تجربه ای لذت بخش و امن، استفاده از این محصول پیشنهاد می شود.

 

کاندوم فضایی شمشیری ایکس دریم,کاندوم فضایی دکمه دار ایکس دریم,کاندوم چرخشی ایکس دریم

کاندوم های فضایی

 

دعوت به رویداد:

در رویداد ویژه سپیتا شاپ، میتوانید در خصوص کلیه کاندم های فضایی ایکس دریم اطلاعات لازم را کسب کرده و در صورت علاقه مندی، نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید. در این جشنواره فروش ویژه، تخفیف دائمی روی این محصولات اعمال شده و کاربران قادر به سفارش و خرید هر میزان از این محصولات هستند.

 

زمان شروع فروش ویژه : 1 اسفند 1400 

آدرس وب سایت : sepitashop.com

ساعات کار فروشگاه : 9 الی 20 همه روزه به جز روزهای تعطیل

شماره پشتیبانی : 09198068648

 

مطلب پیشنهادی

سندرم دون ژوان یا دون خوان چیست؟ علائم، علل و درمان

مجموعه: دانستنیهای جنسی دون ژوان یعنی چه   دون ژوان کیست و چه ویژگی هایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *