نکات کلیدی و ضرورت های استفاده از دستگاه وکیوم

چه دلایلی برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه وجود دارد.

تفکر عامه میتواند توجیه کننده خرید دستگاه وکیوم مردانه باشد، اما اگر کمی دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم ، کوچکی اندازه اندام تناسلی، یکی از مهم ترین و شایع ترین دغدغه های مردان و پسران در همه سنین است.

 

این موضوع که قطر و طول اندام تناسلی می تواند تاثیر خوب و یا موثری در رابطه های جنسی بر جای داشته باشد هنوز هم مورد بررسی است. اما به اعتراف بسیاری از زنان، اندازه و قطر اندام تناسلی تاثیری در رابطه ندارد، بلکه مهارت کافی و انجام پوزیشن های تاثیر گذار و هم چنین معاشقه می تواند، به عنوان مهمترین معیار ها در رابطه شناخته شود.

 

اما با همه این تفاسیر، داشتن اندامی با طول و قطر مناسب می تواند سبب ایجاد فشار بالایی در بخش ها و ماهیچه های اندام های تناسلی زنان داشته باشد.

 

همین موضوع به نحوی می تواند نقش موثری در ایجاد لذت در بانوان شود. از سمت دیگر بسیاری از زنان به دلیل داشتن واژنی تنگ، در مقابل اندام قطور مردانه بیشتر تحریک می شوند.

 

تمامی موارد و علائم بالا در کنار هم موجب می شود، تا داشتن آلتی قطور و حجیم برای مردان دارای اهمیت باشد. از سمت دیگر، شکل طبیعی آلت و همچنین وجود عوامل خارجی و محیطی مانند رشد در فضاهای با کار و فعالیت بدنی بالا، ژنتیک و همچنین  برخورد نا مناسب با آلت تناسلی در مردان از یک سمت و از سمت دیگر پوشیدن لباس های تنگ و چسبناک در کنار لباس های زیر از جنس پلاستیک سبب می شود تا آلت انحرافاتی پیدا کرده و به طرفین منحرف شود. 

 

 

دلایل استفاده از دستگاه وکیوم مردانه,نحوه کارکرد دستگاه وکیوم ,مزایا و معایب استفاده از دستگاه وکیوم

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم

 

گرچه این موضوع از نظر پزشکی بسیار طبیعی بوده و تاثیری در رابطه های جنسی ندارد اما نداشتن اندامی با ظاهر زیبا می تواند در برقراری رابطه های جنسی اثر گذار باشد. علاوه بر این داشتن یک آلت تناسلی صاف و بدون انحراف نیز نقش مثبتی در تحریک نقطه جی و سایر نقاط حساس واژن بر عهده داشته باشد.

 

تمامی این موارد در کنار یکدیگر سبب شده تا مردان و پسران به دنبال استفاده از روش های مختلفی در راستای بزرگتر کردن اندام های تناسلی باشند. وجود قرص های مختلف، دارو های گیاهی و شیمیایی مختلف و همچنین تبلیغات گسترده سبب شده تا انتخاب یک محصول مناسب برای مردان بسیار دشوار باشد. دستگاه وکیوم میتواند به عنوان یکی از رایج ترین محصولات عرضه شده در انواع  فروشگاه آنلاین محصولات زناشویی به شمار رود. 

 

نحوه کارکرد دستگاه وکیوم

. این محصولات که با استفاده از پمپ تخلیه هوا، هوای موجود در استوانه را خالی می کنند، با ایجاد کشش در اندام مردانه سبب می شوند تا حجم گردش خون در این اندام بالا رفته و نهایت ایرادات ظاهری آن بر طرف شود. شاید این نکته برای شما نیز جالب باشد که استفاده از وکیوم ها می تواند در زنان و به منظور افزایش حجم سینه و باسن نیز مورد استفاده قرار گیرد. هرچند باید به جنسی و دوام و استفاده از محصول توجه داشت. 

 

توجه داشته باشید که استفاده از ژل روان کننده در زمان استفاده از وکیوم ضروری است، بعضا افرادی که از ژل حجم دهنده نیز استفاده کرده اند از نتایج کار رضایت کافی را داشته اند.

 

فروشگاه اینترنتی سپیتاشاپ,انواع مختلف دستگاه های وکیوم آقایان و بانوان,معایب استفاده از دستگاه وکیوم

خرید دستگاه وکیوم

 

مزایا و معایب استفاده از دستگاه وکیوم

استفاده از این محصول، مانند بسیاری از محصولات زناشویی و بهداشتی دیگر می تواند مزایا و معایب بسیار متعددی را در بر داشته باشد. در ادامه به بررسی اصلی ترین معایب استفاده از وکیوم ها پرداخته خواهد شد. 

 

ایجاد لکه های کبودی و آبله 

در هنگام استفاده از این محصول ممکن است ایجاد لکه های کبودی و آبله مانند که در اثر پمپاژ سریع خون به آلت روی سطح آن ایجاد رخ دهد، که البته به صورت موقتی هستند و برطرف خواهند شد و عموما بدون ایجاد درد هستند.

 

برای جلوگیری از این مشکل پمپاژ خلا را به آهستگی انجام داده و بین هر مرتبه استفاده از پمپ دستی چند ثانیه مکث باید داشت. استفاده از دستورالعملی که جریان ورود خون به آلت و خروج هوا از دستگاه وکیوم را به خوبی متعادل کند، کمک به تغییر شکل بافت آلت و در نتیجه یک نعوظ با کیفیت تر می شود.

 

کبودی دور آلت در محل واشر

کبودی دور آلت در محل قرار گرفتن واشر وکیوم که در اثر انتخاب سایز اشتباه واشر بوجود می آید و به دلیل اینکه اکثر کاربران به دلیل تنگ بودن بیش از حد واشر احساس نعوظ بهتری دارند این کار را برای خود مناسب تر میدانند که انجام این مورد سبب بوجود آمدن کبودی می شود. دقت داشته باشید که حتی در صورت استفاده از سایز واشر صحیح نبایستی که واشر وکیوم بیش از 30 دقیقه برای حفظ نعوظ روی آلت قرار بگیرد.

 

ورود بیضه ها به داخل وکیوم

در برخی موارد به دلیل عدم انتخاب صحیح اندازه واشر وکیوم مردانه و در هنگام پمپاژهوا برای ایجاد خلا، ممکن است بیضه های شما به داخل ورودی وکیوم کشیده شده و سبب ایجاد درد شود. استفاده از وکیوم های متفرقه و غیر استاندارد که طراحی مناسبی نداشته و اندازه دهانه آن متناسب با هدف استفاده نیست نیزممکن است سبب این مشکل شود.

 

مشکلات ناشی از عدم رعایت دستورالعمل ها

در برخی موارد افراد به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ها، خصوصا افرادی که جراحی های پروستات داشته و برای نعوظ مشکل دارند، به دلیل نرسیدن به هدف مورد نظر در زمان کوتاه در ادامه استفاده از این محصول شک پیدا کرده و ناامید می شوند. 

 

احساس بی حسی و کبودی در آلت

از دیگر عوارض استفاده ناصحیح از این دستگاه میتوان به بی حسی، احساس سردی و کبودی ناحیه تناسلی مردانه اشاره کرد که به دلیل انقباض بیش از حدی است که به دلیل استفاده از واشر سایز نامناسب بوجود می آید باید در نظر داشت که داخل پکیج دستگاه های وکیوم تعدادی واشر لاستیکی برای قرار گرفتن دور آلت تناسلی با قطرهای مختلف وجود دارد تا افراد با اندازه سایز متفاوت آلت بتوانند از سایز مناسب خود برای حفظ خلا درون سیلندر استفاده کنند.

 

از بین رفتن برانگیختگی

از دیگر عوارض استفاده از دستگاه وکیوم که برخی کاربران به آن اشاره می کنند، از بین رفتن برانگیختگی در زمان شروع رابطه است که به ماهیت دستگاه مربوط می شود و بعد از چند مرتبه استفاده هم عادی خواهد شد.

 

برخی دیگر از مردان یا شریک جنسی آن ها در هنگام استفاده از دستگاه احساس ناراحتی و خجالت زدگی دارند که این مورد نیز عمدتا در ابتدای استفاده از آن اتفاق می افتد و امر عادی است. همچنین برخی مردان در مورد عدم یکنواختی نعوظ در هنگام استفاده و شروع دخول ابراز نارضایتی دارند که انتخاب سایز صحیح واشر لاستیکی میتواند راهگشا باشد.

 

برای دیدن انواع مختلف دستگاه های وکیوم آقایان و بانوان و همچنین آشنایی با ویژگی های آن ها می توانید به فروشگاه اینترنتی سپیتاشاپ به این آدرس  مراجعه کرده و از تخفیفات ویژه محصولات حوزه بهداشتی و جنسی بهره مند شوید.

مطلب پیشنهادی

سندرم دون ژوان یا دون خوان چیست؟ علائم، علل و درمان

مجموعه: دانستنیهای جنسی دون ژوان یعنی چه   دون ژوان کیست و چه ویژگی هایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *