یامگا، کلید حل ضعف تهاجمی استقلال؟

[ad_1]

یک پیشکسوت استقلال معتقد است که یامگا می‌تواند نزدیک‌تر به دروازه بازی کند و عملکرد تهاجمی آبی‌ها را بهبود ببخشد.

به گزارش ایسنا، استقلال و مس رفسنجان دیروز (شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ استقلال و تثبیت صدرنشینی این تیم به پایان رسید.

بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی شاگردان مجیدی اظهار کرد: این بازی پنج گل داشت و هر دو تیم موقعیت‌های خیلی خوبی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. هم مس و هم استقلال اشتباهات فردی زیادی در این بازی داشتند که دو پنالتی هم برای هر دو تیم به همراه داشت. مس در این دیدار مانند هفته‌های اخیر که متحول شده، بسیار خوب ظاهر شد و توانست استقلال را تحت فشار قرار دهد.

او با بیان این که استقلال در هفته‌های اخیر با مشکل مشابهی مواجه است، گفت: دو، سه بازی است که استقلال پس از به ثمر رساندن گل تمرکز ندارد و گل دریافت می‌کند. این موضوع را در بازی امروز هم دیدیم و استقلال پس از زدن گل عقب نشست و گل خورد.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: روی هم رفته در خط حمله با ضعف تمام‌کنندگی مواجهیم که ان‌شاءالله برطرف می‌شود. به نظرم یامگا باید بیشتر به دروازه نزدیک شود. همچنین به ارسلان بازی بیشتری برسد. البته ژستد تاثیرگذار است اما نمی‌تواند برای خودش موقعیت‌سازی کند.

پرورش خواه با بیان این که بازگشت وریا به ترکیب استقلال می‌تواند به افزایش نقش تهاجمی یامگا کمک کند، گفت: استقلال حتی می‌تواند مانند بازی‌هایی که با آرمان رمضانی و ژستد با دو مهاجم به میدان می‌رفت، با یامگا و ژستد این کار را انجام دهد.

او در پایان بیان کرد: به نظرم مس با جسارت بازی کرد. با این حال استقلال نیازمند این سه امتیاز بود و توانست به آن دست پیدا کند. در حال حاضر صحبت از قهرمانی زود است اما این امتیازات برای تیمی که می‌خواهد در کورس قهرمانی بماند، ضروری است.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای علمی و پزشکی

مطلب پیشنهادی

آدم ربایی 5 میلیاردی در بلوار مرزداران

[ad_1] معاون مبارزه با جرم و جنایت پلیس راهور تهران از دستگیری سه نفر که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *